سرویس و پشتیبانی

بخش خدمات پس از فروش شرکت مهندسی آرین درمان پژوه جهت ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان گرامی، از یک تیم مهندسین خبره بالغ بر 23 متخصص و 4 کارشناس اداری مالی به همراه نمایندگان در مناطق مختلف کشور بهره می برد.
خدمات این بخش شامل ارائه مشاوره تلفنی، نصب و راه اندازی دستگاه های فروخته شده و رفع ایراد در کارکرد دستگاه های رادیولوژی می باشد. ارتباط با کارشناسان شرکت برای دریافت هرگونه مشاوره و همچنین اعلام ایراد در کارکرد دستگاه، در ساعات اداری با تلفن های 88907730 و 41852 (خط ویژه) داخلی 200 و خارج از ساعات اداری تلفن همراه 0922092161 مقدور می باشد. با اعلام ایراد دستگاه، کارشناسان شرکت به صورت تلفنی و در صورت لزوم با ارتباط اینترنتی نسبت به رفع ایراد اقدام می نمایند و در صورت لزوم در مرحله بعد به مرکز درمانی مراجعه خواهد شد و رفع ایراد به صورت کامل صورت می پذیرد. این مراجعه حضوری در استان تهران در کمتر از یک روز کاری و در سایر استان ها در کمتر از 3 روز کاری صورت می پذیرد.
جهت تامین قطعات مورد نیاز تعمیرات، انبار قطعات یدکی بخش خدمات پس از فروش با در اختیار داشتن حدود 5000 قطعه یدکی پاسخگوی تامین قطعات مورد نیاز می باشد.
جهت آشنایی با فرآیند نصب و راه اندازی دستگاههای فروخته شده می توانید دکمه زیر را فشار دهید .