اخبار

قراردادهای ۳.۹ میلیارد دلاری در نمایشگاه و کنفرانس دندانپزشکی دبی

بخشی از نمایشگاه دندانپزشکی دبی (AEEDC) که اخیرا پایان یافت.
دبی یکشنبه (۶ فوریه) اعلام کرد ارزش قراردادهای انعقادی مستقیم و غیر مستقیم در کنفرانس و نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی دبی AEEDC در ۲۰۲۲ بی سابقه بوده و به ۳.۹ میلیارد دلار (حدود ۱۴.۴ میلیارد درهم) رسید.

۲۶ امین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی دندانپزشکی دبی اخیرا به پایان رسید.

دبی افزود «میزان قراردادها و توافقنامه های انعقادی در AEEDC ۲۰۲۲ بیانگر نقش سازنده و قابل توجه دبی در برنامه های پیشرو جهانی برای بهبودی اقتصادی در جهان و از سرگیری روند رشد و توسعه در بخش های حیاتی است. دبی در این راستا موفق به ایجاد فضای امن برای برگزاری نشست ها و سمینارهای بزرگ بین المللی شده که از جمله موتورهای اصلی برای به جریان انداختن روند توسعه اقتصادی در جهان و مهیا کردن فضا برای نشست های غیر مجازی و معرفی زمینه های افزایش و گسترش همکاری بین شرکت های بین المللی کوچک و بزرگ به شمار می رود.

طبق اطلاعاتی که یکشنبه منتشر شد AEEDC دبی ۶۶ هزار شرکت کننده و بازدید کننده از ۱۵۵ کشور داشت و۳ هزار و ۶۰۰ شرکت بزرگ دندانپزشکی و پزشکی ۴ هزار و ۸۰۰ برند جهانی محصولات ابتکاری خود در زمینه راهکارهای پزشکی را عرضه کردند. دوره های مهارت آموزی تخصصی و کارگاه های آموزشی و چندین مسابقه در حاشیه نمایشگاه و کنفرانس AEEDC برگزار شد. ۲۲ غرفه دولتی حضور داشتند.

دکتر عبد السلام المدنی رییس اجرایی فدراسیون جهانی دندانپزشکی و AEEDC دبی گفت «ما به دستاوردهای سالانه این کنفرانس افتخار می کنیم و این بیانگر نقش امارات و دبی در حمایت از تحرک اقتصادی و بخش پزشکی و توجه به تشویق ابتکار محوری در زمینه های مختلف است. قراردادهای این دوره نزدیک ۳.۹ میلیارد دلار بود و موفقیت این رویداد نشان می دهد که دبی شهر ایده آل و برتر برای برگزاری سمینارها و نشست های جهانی و تجاری است».

دوره بعدی AEEDC دبی فوریه ۲۰۲۳ برگزار می شود که مورد توجه نظام پزشکی دبی و فدراسیون جهانی دندانپزشکی و فدراسیون دندانپزشکی عرب و دفتر اجرایی شورای وزیران بهداشت کشورهای شورای همکاری خلیج و شورای بهداشت شورای همکاری خلیج و کمیته خلیجی بهداشت دهان و دندان و دانشگاه ریاض العلم و آکادمی آموزش دندانپزشکی عربی و انجمن ارتدونسی سعودی و انجمن دندانپزشکی سعودی و انجمن سعودی پروتز درمانی و شماری از نهادهای بین المللی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید